eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zarządzenie nr 124/21 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Przybiernowie
Zarządzenie Nr 124/21
Wójta Gminy Przybiernów
z dnia 1 grudnia 2021r.
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy
w Przybiernowie
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020r. poz. 713 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Przybiernowie stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 70/21 Wójta Gminy Przybiernów z dnia 20 lipca 2021r.
w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Przybiernowie wprowadza się następujące zmiany:
1. w § 6 w ust. 2 pkt f) i g) oraz k) otrzymują brzmienie:
„f) stanowisko ds. inwestycji, zamówień publicznych i budownictwa,
g) stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego, nieruchomości i budownictwa,
k) USC - w skład którego wchodzą stanowiska:
- kierownik USC, ewidencja ludności, archiwum zakładowe Urzędu Gminy,
- zastępca kierownika USC, dowody osobiste, sprawy społeczne w zakresie ochrony zdrowia, skazani i prace społecznie – użyteczne, sprawy działalności gospodarczej oraz wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, transport, nadawanie nazw miejscowości, ulic i placów oraz prowadzenie i aktualizowanie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości.”
2. w § 10 w ust. 4 pkt. c) otrzymuje brzmienie:
„c) zagospodarowania przestrzennego, nieruchomości i budownictwa
3. w § 17 w ust. 2 pkt bb) otrzymuje brzmienie:
„bb) Wydawanie wymaganych poświadczeń urzędowych oraz sporządzanie zeznań świadków do celów emerytalnych.”
4. w § 23 dodaje się ust. 19 w brzmieniu:
„19. Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej i współdziałanie w tym zakresie z gminnym komendantem OSP.”
5. § 26 otrzymuje brzmienie:
„§ 26. Do zakresu działania stanowiska pracy ds. inwestycji, zamówień publicznych i budownictwa należy:
-
Prowadzenie postępowania administracyjnego oraz wydawanie decyzji ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego.
-
Uzgodnienia lokalizacji zjazdów i infrastruktury.
-
Współdziałanie z innymi Instytucjami w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego i budowlanego.
-
Współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego.
-
Organizacja i przeprowadzanie przetargów w zakresie inwestycji, remontów, modernizacji mienia gminnego, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
-
W zakresie zamówień publicznych:
a) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
b) odpowiedzialność za przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnym,
c) sporządzanie wymaganych sprawozdań.
-
Uczestnictwo w odbiorach technicznych inwestycji i remontów.
-
Opracowywanie materiałów niezbędnych do rozliczenia finansowego inwestycji
i remontów w tym: określenie wartości wykonanej inwestycji i remontu oraz przygotowywanie dokumentów przejęcia środka trwałego (OT) i przekazanie środka trwałego (PT).
6. § 27 otrzymuje brzmienie:
„§ 27. Do zadań na stanowisku ds. zagospodarowania przestrzennego, nieruchomości i budownictwa należy:
-
Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przestrzennym gminy oraz wydawanie odpisów, wyrysów i zaświadczeń w sprawach różnych związanych
z zagospodarowaniem przestrzennym. -
Opiniowanie projektów podziału nieruchomości pod kątem ich zgodności
z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. -
Prowadzenie postępowania administracyjnego oraz przygotowywanie decyzji dotyczących opłat adiacenckich.
-
Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach ustalających warunki zabudowy i zagospodarowania terenu oraz wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
-
Współdziałanie z innymi Instytucjami w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego i budowlanego oraz Współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego.
-
Prowadzenie spraw użytkowania wieczystego, spraw rozgraniczenia, podziału
i scalania gruntów. -
Prowadzenie spraw komunalizacyjnych, zamiany i przejęcia nieruchomości.
-
Oddawanie nieruchomości niezabudowanych gminy w użyczenie lub dzierżawę.
-
Wydawanie zezwoleń na lokalizację szyldów, reklam oraz innych obiektów nie związanych z gospodarką drogową.
-
Naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego.
-
Przeprowadzanie kontroli naruszenia pasów drogowych, dróg gminnych
i egzekwowanie przywrócenia ich do stanu pierwotnego. -
Realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a w szczególności:
a) prowadzenie gminnej ewidencji zabytków nieruchomości z terenu gminy;
b) sporządzanie i aktualizowanie gminnego programu opieki nad zabytkami.
-
Ustalenie wysokości opłaty za korzystanie ze środowiska.
-
Kontrola spełniania obowiązków zawarcia umowy ubezpieczeń przez rolników.
-
Wydawanie zaświadczeń o prowadzeniu indywidualnych gospodarstw rolnych.
7. w § 32 dodaje się ust. 13 w brzmieniu:
„13. Wydawanie zaświadczeń o wysokości zapłaconej należności zabezpieczonej hipoteką.”
8. w § 34 w ust. 3 dodaje się pkt. g) i h) w brzmieniu:
g) realizacja zadań wynikających z ustawy o transporcie zbiorowym, w szczególności wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na terenie gminy.
h) nadawanie nazw miejscowości, ulic i placów oraz prowadzenie i aktualizowanie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości.”
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Lilia Ławicka
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Justyna Andrzejewska | 21-12-2021 13:48 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 21-12-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 21-12-2021 13:48 |